manchester x

 
 
Hälsade på min barndomsbästis Polly (till höger på näst sista bilden) i Manchester och hängde på hennes uni-life i ett par dagar i början av februari. De flesta bilderna är från en klubb i ett övergivet mansion som beskrevs för oss innan som "just like a gigantic crazy skins-party complete with hipsters everywhere, it's sick!".  Längtar tillbaka men mest av allt längtar jag till London. Snart så.

om helg




är en sån ärke-tonårsklyscha nu ba *mm nybadad m renbäddade lakan o korta blommiga pyjamasshorts* och skriver om pussar/pojkar hm. har tom rakat benen lol. bestämde mig hastigt för att följa med till satin igår och det var mitt bästa beslut på länge!! hade perfekt utekväll m bra fylla drack massa öl (till stor del diverse obevakade hehe). dansade så mkt utan att bry mig om andra där, precis som det ska vara! älskar mina vänner och är så glad att jag har dem. gillar detta med "åh jag ska instagramma!!" då det skapar en situation mer socialt acceptabel att ta bilder i/påminner en själv att ta dem. älskar att spara och komma ihåg och bilder är ju bäst av allt, men har blivit så dålig med systemkameran. dessutom är ju alla mina vänner dösnygga vilket inte direkt skadar!

RSS 2.0 Follow on Bloglovin