världens finaste sexåring

"vad skulle du säga om jag dog?"
"då skulle jag dö jag med"
"skulle du döda dig själv??"
"jag skulle dö av sorg"
"det kan man väl inte göra!"
"jo, man dör för att man är så ledsen"
"men vad händer då?"
"kroppen bara stannar och slutar fungera,
den stänger av sig själv för att den inte orkar mer. inte på en gång kanske men efter ett litet tag"
"mhh"
"jag älskar dig mest av allt i hela världen"
"jag älskar dig. kan du ligga här tills jag somnar?"


om onsdag+torsdag

jag gör inte så ofta saker eller hittar på något, möjligen hänger med någon kompis (läs: johanna) och typ halvsover haha, går verkligen aldrig ut på *krogen* eller så. i onsdags åkte jag dock till värmland ett dygn med johanna och annelee, för att hemma hos catalina laga mat se på gamla ungdomsfilmer gå runt i pyjamasbyxor. fast 80% av tiden åt vi haha. var bara hemma och vände innan jag följde med ut vilket jag är glad för, hade det så väldigt bra tills jag påmindes om varför jag aldrig annars är ute (pga blir ledsen lol). dessutom gick annelee fram till mitt ex och sa att han är ful<3<3 har dokumenterat för en gångs skull! i instagram-bilder men ändå


WHEN THERE'S NOTHING LEFT TO BURN YOU HAVE TO SET YOURSELF ON FIRE


disco-dessie

är superledsen men igår hittade jag en discokula ensam på en trött bokhylla i myrornas hörn. och lite annat prinsessigt.


RSS 2.0 Follow on Bloglovin