mh

läste en blogg och kände hur jag verkligen gillade personen, en kommer ju ingenstans utan att skriva nåt alls tänker jag. så. somnar egentligen försent nu men har rena lakan är nyduschad har i nåt desperat försök att rädda min hy haft nån fuktmask på ansiktet och tom tagit mina vitaminer vilket jag alltid glömmer/aldrig orkar annars. allt är ändå bra nu för jag gillar mitt jobb och får rätt bra betalt men jag lyckas spendera alla mina pengar på tunnelbanan och konstiga kläder. bryr mig verkligen inte om folk tycker att jag är tråkig som inte gör så mycket, trots det är det lite jobbigt att jag inte har några brittiska kompisar och att mina flatmates alltid kan göra saker utan mig. gråter väl ofta men det är mest för att jag är förvirrad inför mycket och att så många saker känns och begär att kännas. 

RSS 2.0 Follow on Bloglovin