onsdag

ska snart iväg för första dagen på mitt nya jobb! ett hippt café nära hoxton. tror jag jobbar 8 timmar varje dag resten av veckan men det blir nog bra. äter sista frysta bullarna som jag bakade till kanelbullens dag och dricker te svartare än döden so very blandning av mina nationaliteter. jag och anna bor förresten med två andra svenska tjejer av en slump, mycket nöjda med den slumpen då de är supertrevliga o nice. vår sista flatmate är en 40-årig man som inte är landlord men har bott i huset i 7 år? lite oklart men det har visat sig att han är snäll och gör inte mycket väsen av sig, vi bondade efter att jag frostade ur frysen haha. på min insta ser det ut som att jag aldrig gör nåt för instagrammar bara typ omgivningar och knappt ens selfies men det är bra här!! har varit på en dejt med en svinsnygg kille?? visserligen från tinder men ändå. i helgen hängde vi med nåt band o anonym flatmate haffade snygga sångaren, sen var jag ute hela natten på lördagen och drack drinkar till frukosten (vid southbank??) för att ringas in till arbetsintervju nån timma senare. men det är det jobbet jag ska till nu så tydligen gick det bra ju! vi ska fixa lite mer på rummet när vi får en till säng och så men annars är typ allt på plats här nu och snart hälsar min syster på, längtar så!! london e bäst. poserar järnet med mitt nya skal (det är ett hologram!) från 99p store bye
 

pussar
pussat av: evelina

gu va kul och fint allt låter. plus skalet asså!!!

2014-10-24 @ 21:25:22
här finns hen: http://evelinamaria.devotes.se

pussa här:

jag heter:
vi kommer pussas igen!

min mejl är:(visas inte)

här finns jag:

jag smakar såhär:

Trackback
RSS 2.0 Follow on Bloglovin