Hello!!

Anna har krävt att jag blåser liv i denna "blogg", så here goes. Skrev första meningen där för ett dygn sedan och fortsätter först nu, bra början. :) 
Annars måru? Tänker ni säkert nu! Helt ok!! Som vanligt låst i min oföretagsamhet medan jag slits i riktning mot önskade prestationer, men har kommit mer till ro med att ha det så, tror jag iallafall. Kikar halvhjärtat på biljetter till Australien, mest för att komma iväg nånstans nu efter jul, men det jag egentligen söker är bara ett sammanhang. Vill inte ha inga kompisar och inget att göra längre. Har mått bra av att bo med mina systrar i flera månader nu, men sitter till stora delar bara av min fritid. Alla ba "aha nu har du massa pengar du som har jobbat och bott hemma i en småstad", så är tyvärr ej fallet men! Skutan ska nog gå mot sydligare breddgrader på nåt sätt ändå. Det har absolut ej hänt mkt i mitt liv sen juni, har fått långt hår dock!! Kommentera vänligen detta inlägg, tack på förhand. Mvh Maya 

pussar
pussat av: Anonym

maya<3333

2015-11-24 @ 17:15:19
pussat av: anna

julmust och feber
(kram dina rutor här är i stil med min mailadress)

2015-11-26 @ 17:54:19
pussat av: anna

tänkte skriva något annat obvi men blev distraherad
hoppas på fortsatt bloggande ! !

2015-11-26 @ 17:55:01

pussa här:

jag heter:
vi kommer pussas igen!

min mejl är:(visas inte)

här finns jag:

jag smakar såhär:

Trackback
RSS 2.0 Follow on Bloglovin